viernes, 3 de julio de 2009

LIBROS, LIBROS, LIBROS

Hai tres libros de textos de teatro traducidos ó galego que foron editados por a Xunta de Galicia.Pareceronme moi interesantes e merqueinos o mes pasado. Os libros son: "Calígula" e "O Malentendido" de Albert Camus, "Cartas de amor a Stalin", "Himmelweg", e "A paz perpetua" de Juan Mayorga, "A Electra acáelle o loito" de Eugene O´Neill. Son de editorial Galaxia e custan 18€ cada un. Se vos gusta o bon teatro i en galego, aconsellovos que os compredes. Paga a pena.

3 comentarios:

  1. benvida à realidade virtual!
    se Bill Gates soubera de ti, estarias contratada!
    muas, carrachinha!!

    ResponderEliminar
  2. Que alegría máis jrande!! O primeiro comentario que recibo no meu blog, e non podía ser de ninguén máis que da carracha máis carracha de todas as carrachas.Moitos muas para ti tamén.

    ResponderEliminar
  3. Ai, filliña, de grande quero ser coma ti. Lembra de vir ensinarme a meter cousas no blog que me fixo Lorena, vale? e despois poñes a súa dirección neste e eu poño a túa no meu e o da carracha máis grande de todas as carrachas, e....E ademáis, quero que me deixes o libro de O'Neil (o da Electra) e o de Juan Mayorga.
    E que saibas que o teclado funciona outra vez ben... que cousas!!!

    ResponderEliminar

Comendo pementos de Padrón con Tarantino

Comendo pementos de Padrón con Tarantino
Preme na foto